SALAD NOICLE CHICKEN SATAY

 Cepat, sederhana, dan beraroma, salad mi ayam sate ini - dengan semua rasa sedap dari sate sate yang enak - menjadikan hidangan malam yang sempurna! Tambahan, sisa makanan, langsung dari peti sejuk, sangat baik.

Salad Nasi Ayam Satay


Pertama hari ini, terima kasih kepada anda semua yang telah membeli eCookbook Simple Weeknight Dinners! Sokongan dan sambutan anda sangat luar biasa.

Salad Nasi Ayam Satay

Sekarang. Izinkan saya memberitahu anda mengenai salad mi ayam satay yang menakjubkan ini.



Ia pantas (20- atau 30- minit).

Sungguh sedap (rasa kari / Thai / sate ini menarik perhatian saya setiap masa).

Ia menjadikan sisa makanan terbaik (atau makan tengah hari atau makan malam) di alam semesta.

Saya pernah makan sos kacang yang sedap sebelum ini. Anda tahu saya suka mereka. Dan saya pasti tahu bahawa saya suka mereka. Tetapi membuang sos sate yang enak di atas mee lembut, ayam kari, dan sayur-sayuran renyah adalah gabungan paling sempurna yang pernah ada.

Salad Nasi Ayam Satay


Comments

Popular posts from this blog

SATAY CHICKEN NOODLE SALAD